На основу члана 60. Закона о јавним набавкама („Сл гласник РС“, број 124/2012, 14/2015 и 68/2015), Општинска управа општине Баточина објављује

 

П  О  З  И  В
За подношење понуда у поступку јавне набавке мале вредности
«Услуге стручног надзора над извођењем радова на одржавању путева и улица на територији општине Баточина»
Интерни број набавке ЈНМВ 4/19, наведене у Плану јавних набавки под бројем 1.2.6/19


 
     
 
  1. НАЗИВ, АДРЕСА И ИНТЕРНЕТ СТРАНИЦА НАРУЧИОЦА:
    Република Србија, Општина Баточина, Општинска управа, 34227 Баточина, Краља Петра I број 32,  WWW.SOBATOCINA.ORG.RS
  2. ВРСТА НАРУЧИОЦА:
    Орган локалне самоуправе.
  3. ВРСТА ПОСТУПКА ЈАВНЕ НАБАВКЕ:
    Поступак јавне набавке мале вредности.
  4. ОПИС ПРЕДМЕТА НАБАВКЕ, НАЗИВ И ОЗНАКА ИЗ ОПШТЕГ РЕЧНИКА НАБАВКЕ:
    Услуге стручног надзора над извођењем радова на одржавању путева и улица на територији општине Баточина, ОРН: 71520000 – Услуге грађевинског надзора
  5. БРОЈ ПАРТИЈА, УКОЛИКО СЕ ПРЕДМЕТ НАБАВКЕ ОБЛИКУЈЕ У ВИШЕ ПАРТИЈА:
    Предмет набавке није обликован у партије.
  6. КРИТЕРИЈУМ, ЕЛЕМЕНТИ КРИТЕРИЈУМА ЗА ДОДЕЛУ УГОВОРА:
    Најнижа понуђена цена.
  7. НАЧИН ПРЕУЗИМАЊА КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ:
    Конкурсна документација је доступна на Порталу јавних набавки и интернет сајту наручиоца: WWW.SOBATOCINA.ORG.RS.
  8. НАЧИН ПОДНОШЕЊА ПОНУДЕ И РОК:
    Понуда се подноси непосредно или преко поште, на адресу Општина Баточина, Општинска управа, 34227 Баточина, Краља Петра I бр. 32, СА НАЗНАКОМ – „ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ ЈНМВ 4/19 - НЕ ОТВАРАТИ“ на прописаним обрасцима из конкурсне документације, у затвореној коверти или, кутији, на начин да се приликом отварања понуда може са сигурношћу утврдити да се отвара први пут У РОКУ ОД 8 ДАНА ОД ДАНА ОБЈАВЉИВАЊА ПОЗИВА ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА, односно до 06.02.2019. године до 10:00 часова.
  9. МЕСТО, ВРЕМЕ И НАЧИН ОТВАРАЊА ПОНУДА:
    Отварање понуда ће се обавити на дан истека рока за подношење понуда, 06.02.2019. године, у 10:30 часова у скупштинској сали општине Баточина.
  10. УСЛОВИ ПОД КОЈИМА ПРЕДСТАВНИЦИ ПОНУЂАЧА МОГУ УЧЕСТВОВАТИ У ПОСТУПКУ ОТВАРАЊА ПОНУДА:
    У поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници понуђача. Овлашћени представник понуђача, који учествује у поступку отварања понуда има право да приликом отварања понуда изврши увид у податке из понуде који се уносе у записник о отвaрању понуда.
  11. РОК ЗА ДОНОШЕЊЕ ОДЛУКЕ:
    Рок у коме ће Наручилац донети Одлуку о додели уговора је 10 (десет) дана од дана отварања понуде.
  12. ЛИЦЕ ЗА КОНТАКТ:
    Оливера Јашовић, e-mail olja.jasovic@sobatocina.org.rs, opstinabatocina@gmail.com факс 034/6842-314

Конкурну документацију и обавештења везана за набавку можете преузети на линковима испод:

- Конкурсна документација

- Одлука о додели уговора

- Обавештење о закљученом уговору